Rośnie popularność usługi weryfikacji podpisu SAWPE
Od uruchomienia usługi SAWPE do dnia dzisiejszego nieprzerwanie rośnie zainteresowanie tą usługą. Po analizie danych w miesiącu maju 2017r. odnotowaliśmy wzrost zainteresowania usługą o 36% co skonwertowało się na 255 niepowtarzalnych nowych użytkowników usługi.
Szczegółowa analiza danych pokazuje że do naszych klientów należy kilka dużych przedsiębiorstw państwowych, urzędy oraz rzesza osób indywidualnych.
Najwięcej poleceń do naszej strony i bezpośrednich wejść odnotowujemy poprzez komentarze na FB i portalu Yammer, na trzecim miejscu jest LinkedIn.
Najwięcej użytkowników dokonuje weryfikacji dokumentów z Warszawy, Krakowa, Gdańska i Częstochowy.
To, że usługa zdobywa zainteresowanie mimo wyasygnowania środków na kampanię reklamową buduje w nas wiarę i przeświadczenie że usługi takiego typu są potrzebne, a na przykładzie usług elektronicznych uruchamianych przez Ministerstwo Cyfryzacji usługi elektroniczne mają możliwość wdzierania się do naszego życia codziennego wypierając wszędobylski papier.
Madkom SA w dniu 16 maja 2017r. uzyskał wpis o nr. 1 na liście podmiotów świadczących niekwalifikowane usługi zaufania i jest pierwszą tego typu dostawcą usług w Polsce.
Polecane wpisy
Zmiana terminu wdrożenia e-Doręczeń !
W opublikowanym dzisiaj komunikacie Ministerstwa Cyfryzacji, ogłoszono przesunięcie terminu wejścia w życie obowiązku korzystania z doręczeń elektronicznych przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) z 10 grudnia na 30 grudnia 2023 roku. Ta zmiana, będąca wynikiem konsultacji z podmiotami zobowiązanymi, daje JST dodatkowy czas na wdrożenie systemu e-Doręczeń.
SIDAS Budżet – podział na zadania
Planowanie budżetu oraz tworzenie dokumentów uchwały budżetowej
Cyberbezpieczeństwo – co to jest? Gdzie się zaczyna?
Cyberprzestrzeń jest już codzienną sferą naszej ludzkiej działalności, bez której trudno byłoby wyobrazić sobie dzisiejszy świat.
Cyberbezpieczny Samorząd – wyszukiwarka wysokości grantów
Ile dofinansowania można uzyskać w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd ? Wyszukiwarka wysokości grantów już uruchomiona !
Systemowe Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji – potrzeba…konieczność…obowiązek!
Potrzeba ochrony informacji może wynikać z wymagań biznesowych jak też wymagań prawnych więc w praktyce do tej kwestii należy podchodzić jako do obowiązku każdej organizacji.
EZD – system, koncepcja czy … filozofia?
Jeśli tutaj trafiłeś to z pewnością znasz skrót z tytułu tego artykułu – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją – tak tłumaczy się to pojęcie.
SIDAS e-Rezerwacje
SIDAS e-Rezerwacje - intuicyjny i przyjazny moduł.
Czy darmowe zawsze oznacza „za darmo” ?
Darmowe rozwiązania fundowane przez rząd dla jednostek samorządu terytorialnego mogą być atrakcyjną opcją.
Cyberbezpieczny Samorząd – termin składania wniosków
Termin składania wniosków w projekcie grantowym Cyberbepieczny Samorząd upływa w dniu 13 października 2023 o godzinie 16:00.
Jak wdrożyć EZD w urzędzie?
Jedno, proste pytanie, a konkretnych odpowiedzi jak na lekarstwo. Korzystając z naszego doświadczenia postaram się odpowiedzieć na pojawiające się pytanie.