OFERTA NASZEJ FIRMY ZNOWU NAJLEPSZA.

Wygraliśmy przetarg na „Dostawę i wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla Urzędu Miasta Milanówka”.

W ramach wdrożenia dostarczymy Elektroniczny Obieg Dokumentów DocFlow dla 70 użytkowników, system DocSign wraz z zestawem 20 procedur on-line oraz sprzęt komputerowy niezbędny do funkcjonowania systemu.

Po zakończeniu wdrożenia Systemu DocFlow, urząd będzie mógł realizować obsługę procedur w sposób elektroniczny przy pomocy środków komunikacji elektronicznej.

Zakończenie wdrożenia planowane jest na połowe lutego 2010 r.

Wartość zamówienia to 137.828,28 zł.

Polecane wpisy

Kontakt

Masz pytania? Chcesz zrealizować projekt lub dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty?

     

    Podanie danych osobowych i kontaktowych w powyższym formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania i udzielania odpowiedzi. Przetwarzanie tych danych odbywa się zgodnie z opublikowaną na stronie Polityką Prywatności.