NOWE, PRZYJAZNE DLA UŻYTKOWNIKÓW, SYSTEMY INFORMATYCZNE OD MADKOM SA DLA MAŁOPOLSKI
Od środy, 22 stycznia mieszkańcy Małopolski mogą korzystać z zupełnie nowej odsłony systemu informatycznego autorstwa Madkom SA – Regionalnego Systemu BIP województwa Małopolskiego.
Stworzony od podstaw przez Madkom SA system zyskał nowoczesny wygląd oraz szereg przydatnych funkcji, poza wykonaniem całej platformy największym wyzwaniem było przeniesienie danych archiwalnych.
Zadanie które przed nami stanęło było bardzo skomplikowane. Musieliśmy stworzyć narzędzie, które w inteligentny sposób umożliwiało przenoszenie informacji i łączenie ich z danymi znajdującymi się w różnych obszarach systemu – mówi Grzegorz Szczechowiak, Prezes Zarządu Madkom SA.
System autorstwa Madkom SA to największy tego typu system w kraju. Swoim zasięgiem obejmuje ponad 3000 jednostek administracji publicznej w regionie. Docelowo ma ułatwić zwykłym użytkownikom nawigację i orientację w dotychczas skomplikowanych i przestarzałych stronach małopolskim urzędów w internecie. W najbliższym czasie zostanie również udostępniony system Cyfrowego Urzędu województwa Małopolskiego.
Mamy nadzieję, że doświadczenie, jakie zdobyliśmy przy realizacji tego projektu pozwoli nam na realizację szeregu innych zadań. Będziemy je realizować w nowej perspektywie budżetowej UE na lata 2014-2020 – ocenia Grzegorz Szczechowiak.
Uruchomienie nowoczesnych i przyjaznych użytkownikom platform Regionalnego Systemu BIP oraz Cyfrowego Urzędu województwa Małopolskiego to kolejny sukces, jakim może pochwalić się Madkom SA. Oddanie do użytku małopolskich systemów znacząco zwiększy rozpoznawalność marki Madkom SA w regionie. W ten właśnie sposób spółka sukcesywnie powiększa paletę innowacyjnych rozwiązań, które stopniowo wzbogacają jej ofertę.
Z okazji startu nowych serwisów chcemy podziękować za współpracę zespołowi ds. Systemów Informacyjnych Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Marszałkowskiego w Krakowie oraz Zarządowi i Zespołowi BIP.
Pracownicy i Zarząd
Madkom SA
Polecane wpisy
Zmiana terminu wdrożenia e-Doręczeń !
W opublikowanym dzisiaj komunikacie Ministerstwa Cyfryzacji, ogłoszono przesunięcie terminu wejścia w życie obowiązku korzystania z doręczeń elektronicznych przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) z 10 grudnia na 30 grudnia 2023 roku. Ta zmiana, będąca wynikiem konsultacji z podmiotami zobowiązanymi, daje JST dodatkowy czas na wdrożenie systemu e-Doręczeń.
SIDAS Budżet – podział na zadania
Planowanie budżetu oraz tworzenie dokumentów uchwały budżetowej
Cyberbezpieczeństwo – co to jest? Gdzie się zaczyna?
Cyberprzestrzeń jest już codzienną sferą naszej ludzkiej działalności, bez której trudno byłoby wyobrazić sobie dzisiejszy świat.
Cyberbezpieczny Samorząd – wyszukiwarka wysokości grantów
Ile dofinansowania można uzyskać w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd ? Wyszukiwarka wysokości grantów już uruchomiona !
Systemowe Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji – potrzeba…konieczność…obowiązek!
Potrzeba ochrony informacji może wynikać z wymagań biznesowych jak też wymagań prawnych więc w praktyce do tej kwestii należy podchodzić jako do obowiązku każdej organizacji.
EZD – system, koncepcja czy … filozofia?
Jeśli tutaj trafiłeś to z pewnością znasz skrót z tytułu tego artykułu – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją – tak tłumaczy się to pojęcie.
SIDAS e-Rezerwacje
SIDAS e-Rezerwacje - intuicyjny i przyjazny moduł.
Czy darmowe zawsze oznacza „za darmo” ?
Darmowe rozwiązania fundowane przez rząd dla jednostek samorządu terytorialnego mogą być atrakcyjną opcją.
Cyberbezpieczny Samorząd – termin składania wniosków
Termin składania wniosków w projekcie grantowym Cyberbepieczny Samorząd upływa w dniu 13 października 2023 o godzinie 16:00.
Jak wdrożyć EZD w urzędzie?
Jedno, proste pytanie, a konkretnych odpowiedzi jak na lekarstwo. Korzystając z naszego doświadczenia postaram się odpowiedzieć na pojawiające się pytanie.