IP PBX MASTER
Jeszcze do niedawna klienci byli przyzwyczajeni do rozdzielenia infrastruktury informatycznej od instalacji telefonicznej. Nawet wprowadzenie IP PBX opartego na VoIP i wykorzystującego to samo okablowanie sieciowe niewiele zmienia od strony funkcjonalnej…..
Dopiero włączenie telefonii IP do procesów jakościowych w organizacji radykalnie poprawia jakość pracy oraz daje możliwość kontroli i optymalizacji przepływu informacji wszystkimi kanałami. Integracja systemów IP zmienia pracę urzędów podnosząc jej szybkość oraz jakość obsługi i komunikacji. Rozwiązanie to organizuje przepływ informacji wewnątrz urzędu oraz pomiędzy urzędem a jego otoczeniem.
Integracja DocFlow z IP PBX MASTER umożliwia:
- ułatwiony dostęp do danych dzwoniącego i historii jego spraw już podczas rozmowy
- oddzwanianie poprzez kliknięcie na numerach zapisanych w systemie
- rejestrację treści połączeń w celu ich powiązania z procedurami urzędowymi
- korzystanie z wbudowanej centralnej książki telefonicznej
Zastosowanie IP PBX MASTER w urzędzie daje również:
- sprawną obsługę telefonicznych połączeń wewnętrznych i zewnętrznych
- optyczny podgląd na stan wszystkich aparatów w biurach
- obsługę kolejek z połączeniami oczekującymi
- dostęp do bieżących statystyk i billingów połączeń
- oszczędności kosztów połączeń telefonicznych
- funkcje lokalnego lub zdalnego centrum zarządzania kryzysowego
Telefonia IP
Wdrożenie zintegrowanego systemu telefonii IP do urzędu związane jest z użyciem nowoczesnych i funkcjonalnych aparatów telefonicznych IP.Można również wykorzystać istniejącą już centralkę telefoniczną z „tradycyjnymi” aparatami analogowymi.
Ustawy oraz Rozporządzania nakładają na urzędy wiele nowych zobowiązań, które w ciągu najbliższych paru lat spowodują znaczące zmiany dotyczące zakresu oferowanych usług, funkcjonowania oraz komunikacji urzędów z klientami.W odróżnieniu od innych systemów obiegu dokumentów, nasz system DocFlow spełnia wszystkie wymogi formalne stawiane tym systemom. W szczególności dotyczy to integracji systemu z usługami podpisu elektronicznego, zgodności z przepisami KPA, a przede wszystkim zgodności z Instrukcją kancelaryjną.
Korzyści ze stosowania obu systemów:
- skrócenie czasu załatwiania spraw
- usprawnienie obsługi interesantów
- użytkownicy pracują zawsze z aktualnym i kompletnym zestawem dokumentów
- pracownicy nie tracą czasu na wyszukiwanie informacji
- dokumenty są szybko i bezbłędnie wyszukiwane i udostępniane
- kierownictwo ma zawsze pełne i aktualne informacje o stanie prowadzonych spraw, dzięki czemu podejmuje szybkie i optymalne decyzje
Więcej na temat systemu IP PBX MASTER na stronach http://www.teleakademia.pl/