Czym jest SIDAS Goniec ?
SIDAS Goniec to aplikacja na urządzenia mobilne przeznaczona dla gońców (doręczycieli), zintegrowana z modułem dyspozytora pracy gońców w Rejestrze korespondencji wychodzącej systemu SIDAS EZD.
Rozwiązanie służy kompleksowemu zarządzaniu doręczaniem przesyłek tradycyjnych, za pośrednictwem lokalnych doręczycieli pism. Wspomaga pracę doręczyciela w terenie, sprawnie wyznaczając kolejne adresy, umożliwiając pobrania dowodów doręczenia zarówno przez złożenie podpisu odręcznego na urządzeniu mobilnych (np. za pomocą rysika) jak i wykonanie fotografii papierowego dowodu doręczenia (np. zwrotki).
Od strony SIDAS EZD wspomaga koordynację i zarządzanie spedycją przez dyspozytora, dzięki planowaniu i zarządzaniu zleceniami, wyznaczaniu rejonu działania, terminu realizacji, czy samych gońców.
Zalety SIDAS Goniec
Nowoczesny design i prostota użytkowania.
Nowoczesny, intuicyjny interfejs systemu pozwala w łatwy sposób korzystać z aplikacji mobilnej, dzięki zastosowaniu powszechnie znanych rozwiązań interfejsu użytkownika np. prekonfiguracja za pomocą kodu QR.
Efektywność pracy
Prawidłowe ułożenie procesu gromadzenia i przetwarzania danych pozwala maksymalizować korzyści przy minimalnym wysiłku pracowników. Rejestrowanie dowodów doręczeń i zwrotów oraz zautomatyzowane ich przekazanie do SIDAS EZD, gdzie następuje ich automatyczna rejestracja i dołączenie do akt postępowań. W efekcie osiągamy automatyzację wprowadzania do systemu wyników pracy gońców, bez zbędnych przestojów i powtórnej pracy. W przypadki istnienia stałego połączenia aplikacji z SIDAS EZD dowody doręczeń trafiają do systemu natychmiast.
Zgodność z przepisami prawa
SIDAS Goniec jak i SIDAS EZD są aplikacjami zgodnymi z obowiązującymi przepisami, w tym Kodeksem Postępowania Administracyjnego oraz Ustawą o doręczeniach elektronicznych. Standardy opisywania doręczenia oraz przyczyn zwrotów są zgodne z powszechnie stosowanymi wśród operatorów pocztowych i kurierskich
Bezpieczeństwo danych osobowych
Dane osobowe oraz inne informacje wrażliwe są wymieniane z SIDAS EZD zaszyfrowanym protokołem. Na urządzeniu mobilnych dane są także przechowywane w zaszyfrowanej postaci, a sama aplikacja posiada zabezpieczenia przed nieuprawnionym dostępem i wyciekiem danych
Zalety
0.1
Natychmiastowe informowanie o postępach realizacji
Pozwala na bieżąco, automatycznie synchronizować informacje o statusach doręczeń przesyłek oraz wycofaniu przesyłek z doręczenia, dzięki wdrożeniu ciągłej synchronizacji danych między aplikacją mobilną a SIDAS EZD
0.2
Automatyczne tworzenie dowodów doręczenia
Pozwala na bieżąco, automatycznie tworzyć cyfrowe, biometryczne dowody doręczenia lub cyfrowe odwzorowania dowodów tradycyjnych (zwrotnych potwierdzeń odbioru) wraz z lokalizacją geograficzną miejsca doręczenia, by ostatecznie przekazać je do SIDAS EZD.
0.3
Możliwość pracy gońca w trybie offline
Pozwala gońcowi realizować zlecenie niezależnie od dostępności połączenia z systemem SIDAS EZD. Dane są gromadzone na urządzeniu mobilnym w oczekiwaniu na przywrócenie połączenia i ponowną synchronizację.
0.4
Redukcja kosztów
Pozwala na znaczącą redukcję kosztów doręczenia przesyłek, szczególnie w obszarach o dużym zagęszczeniu ludności
Klienci wykorzystujący nasze rozwiązania
Zadaj pytanie, czekamy na Ciebie
Gotowy na podniesienie standardu pracy Twojej jednostki samorządu terytorialnego? Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej i dołączyć do grona zadowolonych użytkowników SIDAS.
Skontaktuj się z nami
Madkom SA – SIDAS – Systemy Informatyczne Dla Administracji Samorządowej.
Od ponad 25 lat rozwijamy własne produkty skierowane do administracji oraz instytucji publicznych. Jesteśmy odpowiedzialni za integrację i koordynowanie największych projektów w JST w Polsce
Pracujemy także nad rozwojem kolejnych modułów wspierających grupę produktów SIDAS.