Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją

System Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją SIDAS EZD to krok naprzód w świecie cyfrowej administracji. Rozwiązanie to umożliwia całościowe i efektywne zarządzanie informacją w organizacjach różnej wielkości. Ułatwia obsługę dokumentów, od przyjęcia przez dekretację, realizację spraw, aż po archiwizację, zapewniając obsługę zarówno dokumentacji papierowej, jak i elektronicznej.

 

Elektroniczne zarządzanie dokumentacją, EZD, system klasy EZD, EZD RP, EZD PUW, EOD, cloud ezd, ezd w chmurze, najlepszy system ezd

Zalety

Wielotrybowa praca z dokumentami

Użytkownicy mogą pracować w trybie wspomagającym z dokumentami papierowymi, w trybie mieszanym łączącym papier i elektronikę, lub w pełni elektronicznym, o którym mowa w rozdziale 2 instrukcji kancelaryjnej.

Integracja z systemami zewnętrznymi

Produkt zapewnia bezproblemową integrację z różnymi systemami, takimi jak e-Doręczenia, ePUAP, e-Faktura, eNadawca, GUS oraz wieloma systemami dziedzinowymi.

Kompatybilność z systemami SIDAS

SIDAS EZD współpracuje z innymi systemami SIDAS, w tym SIDAS BIP, SIDAS Budżet, SIDAS CU, SIDAS PZP i SIDAS Archiwum, tworząc jednolity ekosystem zarządzania informacją.

Kluczowe cechy SIDAS EZD

0.1

Elastyczność w zależności od wielkości podmiotu

System jest dostosowany do potrzeb zarówno mniejszych jednostek, jak urzędy gmin i miast, starostwa powiatowe, miasta na prawach powiatu, jak i większych jednostek organizacyjnych.

0.2

Łatwość zarządzania

Użytkownicy systemu mogą efektywnie zarządzać strukturą organizacyjną, użytkownikami, procesami i rejestrami, co jest wysoko oceniane za ergonomiczność i wygodę użytkowania (aż 94% użytkowników pozytywnie ocenia wygodę korzystania z tego rozwiązania).

0.3

Zgodność z przepisami prawa

SIDAS EZD jest zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym Instrukcją kancelaryjną, Kodeksem Postępowania Administracyjnego oraz eIDAS.

0.4

Szybkość i efektywność wdrożenia

Proces wdrożenia systemu został zoptymalizowany, obejmując analizę potrzeb, parametryzację, konfigurację, szkolenia, a także uruchomienie, zarówno na serwerze własnym, jak i w chmurze SIDAS CLOUD.

Klienci wykorzystujący nasze rozwiązania

Zadaj pytanie, czekamy na Ciebie

Gotowy na podniesienie standardu pracy Twojej jednostki samorządu terytorialnego? Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej i dołączyć do grona zadowolonych użytkowników SIDAS.

Skontaktuj się z nami

Madkom SA – SIDAS – Systemy Informatyczne Dla Administracji Samorządowej.

 

Od ponad 25 lat rozwijamy własne produkty skierowane do administracji oraz instytucji publicznych. Jesteśmy odpowiedzialni za integrację i koordynowanie największych projektów w JST w Polsce

 

Pracujemy także nad rozwojem kolejnych modułów wspierających grupę produktów SIDAS.