ZMIANA SPOSOBU WYDAWANIA CERTYFIKATÓW NIEKWALIFIKOWANYCH EPUAP.
Z dn. 26 marca 2013r dotychczasowy system obsługi i wydawania certyfikatów niekwalifikowanych dla systemów współpracujących z ePUAP został całkowicie wstrzymany.
Od dnia 2 kwietnia 2013 roku będzie wprowadzony nowy sposób wnioskowania o wydanie certyfikatu klucza publicznego.
Nowy system będzie funkcjonował całkowicie pod nadzorem Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Zakładany jest także dużo szybszy proces obsługi i wydawania certyfikatu związany z wypełnieniem nowego uproszczonego formularza elektronicznego.
Informacje o nowym sposobie przesyłania wniosków zostaną podane wkrótce na stronie http://epuap.gov.pl/.
Polecane wpisy
Czy weryfikacja podpisu elektronicznego musi być kwalifikowaną usługą zaufania?
Gmina Szczebrzeszyn oraz Gmina Zwierzyniec dołączają do grona Klientów MADKOM SA.
Jak używać podpisu elektronicznego?
Jak stworzyć bezpieczne hasło?
Światowy Dzień Hasła - 07.05.2020