ZAKOŃCZYLIŚMY AKCJĘ BADAWCZĄ „BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTÓW FIRMY MADKOM SP. Z O.O.”.
Dziękujemy wszystkim Państwu, którzy zechcieli poświęcić swój czas i wziąć udział w badaniu.
Zebrane informacje pozwoliły nam przeanalizować i ocenić Państwa oczekiwania dotyczące współpracy z naszą firmą oraz zwrócić szczególną uwagę na wskazane problemy.
Podsumowanie wyników.
Badanie pokazało, że ergonomia naszych systemów stoi na wysokim poziomie. Aż 94 % z Państwa oceniło nasz system jako przejrzysty, funkcjonalny i ergonomiczny a tylko dla 4% respondentów system jest zbyt skomplikowany. Cały czas pracujemy jednak nad poprawą jakości i użyteczności interfejsu. Zależy nam na tym aby obsługa systemu była intuicyjna i możliwie najprostsza.
Bardzo pozytywnie ocenili Państwo niezawodność naszych rozwiązań. Zdaniem aż 83 % z Państwa, awarie systemu nie występują lub występują sporadycznie, nie wpływając jednak na możliwość pracy systemu.
Zapytaliśmy również o współpracę z naszym Działem Obsługi Technicznej. Dział Obsługi Technicznej powinien jednak być, przede wszystkim, skuteczny. Aż 98 % respondentów doceniło działania pracowników działu obsługi technicznej uznając je za pomocne w rozwiązaniu problemu.
Pomimo niedoskonałości w niektórych obszarach naszej działalności, aż 92 % z Państwa poleciłoby nasze rozwiązania innym urzędom. Jest to dla nas szczególnie ważna informacja dająca nam poczucie, że zmierzamy w dobrym kierunku.
Podziękowanie
Jeszcze raz dziękujemy Państwu za pomoc w ocenie stopnia Państwa satysfakcji ze współpracy z nami i wskazanie obszarów, które wymagają większej uwagi z naszej strony.
Zapewniamy Państwa, że podjęliśmy kroki mające na celu dopracowanie elementów naszej działalności wymagających poprawy. Jesteśmy przekonani, że już niebawem odczują Państwo pozytywne zmiany, które wprowadzamy w celu poprawy poziomu Państwa satysfakcji ze współpracy z naszą firmą.
Z poważaniem,
Grzegorz Szczechowiak
Prezes Zarządu
Polecane wpisy
Zmiana terminu wdrożenia e-Doręczeń !
W opublikowanym dzisiaj komunikacie Ministerstwa Cyfryzacji, ogłoszono przesunięcie terminu wejścia w życie obowiązku korzystania z doręczeń elektronicznych przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) z 10 grudnia na 30 grudnia 2023 roku. Ta zmiana, będąca wynikiem konsultacji z podmiotami zobowiązanymi, daje JST dodatkowy czas na wdrożenie systemu e-Doręczeń.
SIDAS Budżet – podział na zadania
Planowanie budżetu oraz tworzenie dokumentów uchwały budżetowej
Cyberbezpieczeństwo – co to jest? Gdzie się zaczyna?
Cyberprzestrzeń jest już codzienną sferą naszej ludzkiej działalności, bez której trudno byłoby wyobrazić sobie dzisiejszy świat.
Cyberbezpieczny Samorząd – wyszukiwarka wysokości grantów
Ile dofinansowania można uzyskać w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd ? Wyszukiwarka wysokości grantów już uruchomiona !
Systemowe Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji – potrzeba…konieczność…obowiązek!
Potrzeba ochrony informacji może wynikać z wymagań biznesowych jak też wymagań prawnych więc w praktyce do tej kwestii należy podchodzić jako do obowiązku każdej organizacji.
EZD – system, koncepcja czy … filozofia?
Jeśli tutaj trafiłeś to z pewnością znasz skrót z tytułu tego artykułu – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją – tak tłumaczy się to pojęcie.
SIDAS e-Rezerwacje
SIDAS e-Rezerwacje - intuicyjny i przyjazny moduł.
Czy darmowe zawsze oznacza „za darmo” ?
Darmowe rozwiązania fundowane przez rząd dla jednostek samorządu terytorialnego mogą być atrakcyjną opcją.
Cyberbezpieczny Samorząd – termin składania wniosków
Termin składania wniosków w projekcie grantowym Cyberbepieczny Samorząd upływa w dniu 13 października 2023 o godzinie 16:00.
Jak wdrożyć EZD w urzędzie?
Jedno, proste pytanie, a konkretnych odpowiedzi jak na lekarstwo. Korzystając z naszego doświadczenia postaram się odpowiedzieć na pojawiające się pytanie.