SAWPE Produktem Roku 2017 miesięcznika IT w Administracji
W dniu 05-12-2017 r. mieliśmy przyjemność uczestniczyć w uroczystej gali wręczenia nagród miesięcznika IT w Administracji. Gala odbyła się w Warszawie w Teatrze Kamienica. Udział w niej wzięli przedstawiciele firm wyróżnionych przez czytelników oraz redakcję miesięcznika. Jest nam niezmiernie miło poinformować, że jednym z wyróżnionych produktów został System Automatycznej Weryfikacji Podpisu Elektronicznego (skr. SAWPE) z trzecim miejscem na podium !
Dziękujemy czytelnikom miesięcznika IT w Administracji, naszym Klientom oraz redakcji za zaufanie, które spowodowało, że znaleźliśmy się na podium.
SAWPE jako usługa jest zaimplementowany w naszym serwisie https://verifysignature.pl oraz wielu autorskich produktach Madkom SA. Serwis https://verifysignature.pl pozwala na weryfikację autentyczności podpisu cyfrowego, którym są potwierdzone dokumenty elektroniczne. Dzięki usłudze uzyskujemy stu procentową pewność autentyczności dokumentu oraz informację o braku ingerencji w jego integralność na drodze pomiędzy nadawcą a odbiorcą.
Odbiorcami usługi https://verifysignature.pl są pracownicy administracji publicznej, firmy komercyjne jak i, w dużej mierze, osoby fizyczne. Szczególnym sektorem, który zauważył przydatność i wyraża duże zainteresowanie https://verifysignature.pl jest sektor bankowy i ubezpieczeniowy.
Wyrażamy nadzieję, że nasza usługa przyczyni się do popularyzacji podpisu elektronicznego nie tylko w sektorze administracji publicznej lecz także sektorze prywatnym gdzie może się przyczynić do bardzo dużych oszczędności w obrocie gospodarczym.
Jeszcze raz dziękujemy czytelnikom, redakcji IT w Administracji oraz naszym Klientom za, jakże cenne dla nas wyróżnienie.
Polecane wpisy
Zmiana terminu wdrożenia e-Doręczeń !
W opublikowanym dzisiaj komunikacie Ministerstwa Cyfryzacji, ogłoszono przesunięcie terminu wejścia w życie obowiązku korzystania z doręczeń elektronicznych przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) z 10 grudnia na 30 grudnia 2023 roku. Ta zmiana, będąca wynikiem konsultacji z podmiotami zobowiązanymi, daje JST dodatkowy czas na wdrożenie systemu e-Doręczeń.
SIDAS Budżet – podział na zadania
Planowanie budżetu oraz tworzenie dokumentów uchwały budżetowej
Cyberbezpieczeństwo – co to jest? Gdzie się zaczyna?
Cyberprzestrzeń jest już codzienną sferą naszej ludzkiej działalności, bez której trudno byłoby wyobrazić sobie dzisiejszy świat.
Cyberbezpieczny Samorząd – wyszukiwarka wysokości grantów
Ile dofinansowania można uzyskać w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd ? Wyszukiwarka wysokości grantów już uruchomiona !
Systemowe Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji – potrzeba…konieczność…obowiązek!
Potrzeba ochrony informacji może wynikać z wymagań biznesowych jak też wymagań prawnych więc w praktyce do tej kwestii należy podchodzić jako do obowiązku każdej organizacji.
EZD – system, koncepcja czy … filozofia?
Jeśli tutaj trafiłeś to z pewnością znasz skrót z tytułu tego artykułu – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją – tak tłumaczy się to pojęcie.
SIDAS e-Rezerwacje
SIDAS e-Rezerwacje - intuicyjny i przyjazny moduł.
Czy darmowe zawsze oznacza „za darmo” ?
Darmowe rozwiązania fundowane przez rząd dla jednostek samorządu terytorialnego mogą być atrakcyjną opcją.
Cyberbezpieczny Samorząd – termin składania wniosków
Termin składania wniosków w projekcie grantowym Cyberbepieczny Samorząd upływa w dniu 13 października 2023 o godzinie 16:00.
Jak wdrożyć EZD w urzędzie?
Jedno, proste pytanie, a konkretnych odpowiedzi jak na lekarstwo. Korzystając z naszego doświadczenia postaram się odpowiedzieć na pojawiające się pytanie.