OFERTA NASZEJ FIRMY ZNOWU NAJLEPSZA.
Wygraliśmy przetarg na „Dostawę i wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla Urzędu Miasta Milanówka”.
W ramach wdrożenia dostarczymy Elektroniczny Obieg Dokumentów DocFlow dla 70 użytkowników, system DocSign wraz z zestawem 20 procedur on-line oraz sprzęt komputerowy niezbędny do funkcjonowania systemu.
Po zakończeniu wdrożenia Systemu DocFlow, urząd będzie mógł realizować obsługę procedur w sposób elektroniczny przy pomocy środków komunikacji elektronicznej.
Zakończenie wdrożenia planowane jest na połowe lutego 2010 r.
Wartość zamówienia to 137.828,28 zł.
Polecane wpisy
Czy weryfikacja podpisu elektronicznego musi być kwalifikowaną usługą zaufania?
Gmina Szczebrzeszyn oraz Gmina Zwierzyniec dołączają do grona Klientów MADKOM SA.
Jak używać podpisu elektronicznego?
Jak stworzyć bezpieczne hasło?
Światowy Dzień Hasła - 07.05.2020