SIDAS mikroEZD

SIDAS mikroEZD jest narzędziem dającym możliwość elektronicznej obsługi dokumentów oraz prowadzenia spraw w jednostkach organizacyjnych JST. Zapewnia pełną obsługę korespondencji elektronicznej (integracja z platformą ePUAP) jak i wspiera zarządzanie dokumentacją wpływającą do jednostek w postaci tradycyjnej. Jednocześnie zapewnia możliwość prostej i szybkiej, ale zgodnej z przepisami wymiany korespondencji pomiędzy jednostkami funkcjonującymi w danym samorządzie, a także pomiędzy JST a jej jednostkami organizacyjnymi. Aplikacja jest szybka i przyjazna użytkownikowi – ma przejrzysty i intuicyjny interfejs i może być z powodzeniem obsługiwana także na urządzeniach mobilnych. Została od podstaw stworzona z myślą o jednostkach organizacyjnych a funkcjonalności, które oferuje, są adekwatne do ich potrzeb.

Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją dla Jednostek Organizacyjnych

W odpowiedzi na rosnącą potrzebę usprawnienia pracy jednostek organizacyjnych podlegających samorządom terytorialnym w Polsce stworzyliśmy w pełni funkcjonalny moduł SIDAS mikroEZD, który ma za zadanie zautomatyzować pracę oraz ułatwić wymianę korespondencji przy wykorzystaniu platformy ePUAP.

System posiada pełną integrację z platformą ePUAP bez konieczności logowania się do niego, co ułatwia codzienną pracę jednostki.

Wbudowany zaawansowany system weryfikacji podpisu elektronicznego pozwala na generowanie rozbudowanego poświadczenia weryfikacji podpisu dla złożonego podpisanego dokumentu (z możliwością wydruku w formie pdf).

Wszystkie elementy systemu wpływają na w pełni funkcjonalną obsługę pism i spraw wpływających do małej i średniej wielkości jednostki organizacyjnej zapewniając jednocześnie integralność i spójność danych. Zachowanie pełnej historii wymiany korespondencji zapobiega utracie dokumentacji.

Aktualności

Kontakt

Masz pytania? Chcesz zrealizować projekt lub dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty?

Skontaktuj się z nami!