Aktualności

25 marca

Zakończyliśmy akcję badawczą  „Badanie satysfakcji klientów firmy Madkom Sp. z o.o.”.

Dziękujemy wszystkim Państwu, którzy zechcieli poświęcić swój czas i wziąć udział w badaniu.
Zebrane informacje pozwoliły nam przeanalizować i ocenić Państwa oczekiwania dotyczące współpracy z naszą firmą oraz zwrócić szczególną uwagę na wskazane problemy.

Podsumowanie wyników.

Badanie pokazało, że ergonomia naszych systemów stoi na wysokim poziomie. Aż 94 % z Państwa oceniło nasz system jako przejrzysty, funkcjonalny i ergonomiczny a tylko dla 4% respondentów system jest zbyt skomplikowany.  Cały czas pracujemy jednak nad poprawą jakości i użyteczności interfejsu. Zależy nam na tym aby obsługa systemu była intuicyjna i możliwie najprostsza.

Bardzo pozytywnie ocenili Państwo niezawodność naszych rozwiązań. Zdaniem aż 83 % z Państwa, awarie systemu nie występują lub występują sporadycznie, nie wpływając jednak na możliwość pracy systemu.

Zapytaliśmy również o współpracę z naszym Działem Obsługi Technicznej. Dział Obsługi Technicznej powinien jednak być, przede wszystkim, skuteczny.  Aż 98 % respondentów doceniło działania  pracowników działu obsługi technicznej uznając je za pomocne w rozwiązaniu problemu.

Pomimo niedoskonałości w niektórych obszarach naszej działalności, aż 92 % z Państwa poleciłoby nasze rozwiązania innym urzędom. Jest to dla nas szczególnie ważna informacja dająca nam poczucie, że zmierzamy w dobrym kierunku.

Podziękowanie

Jeszcze raz dziękujemy Państwu za pomoc w ocenie stopnia Państwa satysfakcji ze współpracy z nami i wskazanie obszarów, które wymagają większej uwagi z naszej strony.

Zapewniamy Państwa, że podjęliśmy kroki mające na celu dopracowanie elementów naszej działalności wymagających poprawy. Jesteśmy przekonani, że już niebawem odczują Państwo pozytywne zmiany, które wprowadzamy w celu poprawy poziomu Państwa satysfakcji ze współpracy z naszą firmą.

Z poważaniem,

Grzegorz Szczechowiak

Prezes Zarządu